.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار فرزندان موسوی و کروبی با هاشمی

شمال نیوز: محمدحسین کروبی در صفحه فیس بوکش نوشت: هفته پیش فرصتی فراهم شد که همراه با فرزندان آقای موسوی، برای دیدار با آقای هاشمی رفسنجانی به منزل ایشان برویم.
 
به گزارش روزنو، وی در ادامه نوشت: در این ملاقات که همسر و فرزندان آقای هاشمی هم حضور داشتند، ابتدا فرزندان آقای موسوی گزارشی از اخرین وضعیت پدر و مادرشان و اتفاقاتی که در روز عید غدیرخم برای آنها پیش آمده بود به آقای هاشمی دادند. سپس من هم گزارشی از محل اقامت پدرم و آخرین وضعیت سلامتی ایشان دادم و اشاره کردم که:« آرتروز زانو و پوکی استخوان آقای کروبی را رنج می‌دهد بطوری که نزدیک به دوماه است که قادربه پیاده روی در آپارتمان نیستند.»
 
وی افزود: به آقای هاشمی گفتم که:«حداقل انتظار ما این است که آقای کروبی برای ادامه حصر به منزل شخصی خود منتقل شود تا شرایط سلامت ایشان تحت نظر خودمان باشد.»
 
آقای هاشمی هم بیان کردند که:صلاح و خیر نظام در این است که هرچه زودتر از موسوی و کروبی رفع حصر شود.درشرایط فعلی رفع حصراز جمله مطالبات مردم است و در ملاقات‌هایی که با اشخاص و گروه‌ها دارم، هرجا که نام کروبی و موسوی برده می‌شود با ابراز احساسات جمع مواجه می‌شوم.»

در پایان این دیدار آقای هاشمی از ما خواستند که سلام مخصوص‌شان را به آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد برسانیم.و انشالله امیدوارم که این نگرانی را علاوه‌ بر ایشان، سران دولت که منتخب مردم هستند نیز داشته باشند تا بلکه تغییری در شرایط فعلی حاصل آید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فدایی هاشمی 26 آبان 1392
وقتی این دیدارها و نقطه نظرات آقای هاشمی را می خوانم به یاد فیلم جومونگ می افتم که چطور وزیر اعظم با زیرکی خود اختیارات امپراطور را قبضه کرد و این در حال حاضر در کشور ما شباهت زیادی دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جانباز 26 آبان 1392
باسلام واحترام.آقاي هاشمي لطفا اظهار نظر خود را به مردم نسبت نده.حرمت خود را حفظ كن هم چنان‌كه ما حرمت شما را بنا به اشاره رهبري حفظ كرديم. موسوي و كروبي از اضلاع چند ضلعي فتنه 88 بودند و هنوز هم از دايره فتنه بيرون نرفتند. فراموش نكرديم و نخواهيم كرد آقا و مولايمان فرمودند" خواص حسين‌بن‌علي را به مسلخ قتلگاه بردند ............"
نا شناس 27 آبان 1392
هاشمی پاینده باد خامنهای زنده باد
سلام درودبیکران بررهبرفرزانه انقلاب وهاشمی سردارسازندگی ایران عزیز
نا شناس 27 آبان 1392
آقای هاشمی از جانب خودت حرف بزن قیم ملت نمی خواهی باشی موسوی و کروبی باید محاکلمه علنی شوند این خواست ملت است. ملت سخنگو نیاز ندارد. خواست ملت فقط همین است محاکمه سران فتنه و بس.
حسن 27 آبان 1392
سلام اقای که کامنت زدی در این مملکت فقط و فقط شما مردم هستید بقیه جزمردم حساب نمیشن خیال شما راحت باشه حرف شما مقبول واقع میشه بقیه بدرک اگر شمال نیوز هم مثل شما کامنت افراد خاص را بذاره
نا شناس 27 آبان 1392
برادر عزیز که آقای هاشمی را اینگونه مورد عتاب خویش قرار دادی
ما هم مردمیم
پس جنابعالی خودت رو جای مردم جا نزن
70 میلیون جمعیت کشوره شما نمی تونی با یه پیام حرف هفتاد میلیون رو بزنی همون طوری که من نمی تونم بزنم
من می گم ما معتقدیم باید آزاد بشن
شما هم عقیده دیگری دارید پس بهتره که هیچکدام خودمون رو نماینده کل مردم ندونیم
آقای هاشمی هم همیشه در قلب ما جا داره
در ضمن شما گویا پیام انتخابات 24 خرداد رو هنوز هم نگرفتی
سعی کن بگیری برادر
سعی کن
می تونی
احمد 27 آبان 1392
مطم‍‍‍‍‍‍ین هستم شجاعت چاپ رانداري!هاشمي ميخواد شاه ايران باشه.مهدي او«دوست صميمي سيف الاسلام قذافي»شاه زاده .هموني كه دربچگي باباش بهش ميگفت اميركبيري!!!!بقيه بازي هاشمي است.سال 76 درنمازجمعه تهران به دولت موسوي گفت:اگر به اين دولت نگوييم خاین چه بگوييم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!.
محمدکربلایی زاده 27 آبان 1392
هرچه این کته مردی بوی انکارنه انگار شه اجر باطل نکن حاجی تسه نیه بااین ادمها قدم بزنی حداقل برای کسانی که دوستت دارن برای دوست داشتنشون احترام بگذار بقول معرف نه شرقی نه غربی مشخص کن داداش اکبر بقول خودت که کفتی تمام ایران بهت میکن اکبرشاه مازندرانیها بهت میکن /////////////////// همه مامطیه رهبریم شهرام کربلایی
محمد 27 آبان 1392
درود بر هاشمی
همه مردم آرزو دارند تا آقایان موسوی و کروبی رفع حصر شوند که ظالمانه با آنها رفتار شده است خدا دشمنان و بد خواهان این دو را تا قیامت لعنت کند شمال منتشر کن .
نا شناس 27 آبان 1392
گناه دیگران را چرا به حساب اینان می نویسید حتک حرمت در روز عاشورا توسط ارازل و اوباش را هیچ کسی قبول ندارد. لطفا درمورد آقایان در حصر اینگونه فکر نکنید. ضمنا حرمت جناب آقای هاشمی خیلی بیشتر از آن است که شما فکر می کنید جناب ایشان از ارکان اصلی نظام و از شخصیت های مهم جهان اسلام هستند .
نا شناس 27 آبان 1392
اقای هاشمی نظرش محترمه صرفه صلاح نظامه
رزم 27 آبان 1392
نگران نباشی مثل مساله سخرانی در مورد سوریه وشعار مرگ بر آمریکا کمی فشار مردم را ببیند جا میزند وهمه چیز را انکار میکند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.